July 25, 2014

Benim Hikayem

Merhaba!

Burada benim hikayem var.

Benim adım Jena. Ben yirmi altı yaşındayım. ABD'de yaşıyorum ama şimdi İzmir'de oturuyorum. İngilizce ve almanca konuşuyorum, fakat Türkçe konuşmak istiyorum. İzmir'de evim cok güzel. Apartman dairesinde bir evim var. Benim eşim Alan da İzmir'de oturuyor. Biz Türkçe öğreniyoruz. Alsancak'ta okulumuz var. Biz hergün 14.00-18.00 korsa gidiyoruz. Öğretmenimizin adı Elvan hanım. Elvan hanım Türk. O çok güzel bir öğretmen çünkü o sorulara cevap veriyor. O da Almanca ve İtalyanca konuşuyor. Alan ve ben Türkçe öğreniyoruz çünkü eylülde Kayseri'de biz İngilizce öğretmeni olacağız.

Royal Turkish'te iki sınıf var. Sınıfta bir masa, bir tahta ve beş adet sandalye var. Pencere ve klima da var çünkü Temmuz'da hava çok sıcak. Bugün Türkçe dersi yok çünkü Elvan hanım hasta. Alan ve ben Soulmates kafede calışıyoruz. Soulmates'de lezzetli kuru kahve var. İkinci katta çok masa, ve sandalyeler var. Tuvalet, bir balkon ve kitaplık da var. Bana göre Soulmates mükemmel bir kafe.

Hans Kültürpark'ta
Türkiye'yi seviyorum. Türkiye şirin ve ferah. İzmir'de Kültürpark'ı seviyorum. Kültürpark'ta çok kedi ve köpek var. Ben kırk kedi sayıyorum. Bazı kediler hasta. Bazı kediler çok güzel ve sağlıklı. Bir köpeğin adı Hans. Onda sadece iki bacak var. Hans siyah bir köpek ve yakışıklı. Onu seviyorum. Bir kedinin adı Ayşe. O beş yaşında. Kedi annenin cok yavrusu var. Ayşe çok sevimli bir kedi. Ben Ayşe kediyi istiyorum.
Evde Sam ve ben. Çok şık!

Ailem büyük ve kalabalık değil. Ailem'de annem, babam, ve erkek kardeşim var. Benim annemin adı Kathy. O elli dört yaşında. O iş kadını. Benim babam aynı şirkette çalışmıyor. O şirket başkanı. Onun adı Achim. O Alman ve o 46 yaşında. Erkek kardeşim Sam on dört yaşında. O basketbolcu ve futbolcu. O dokuzuncu sınıfta okuyor. Profesyonel basketbolcu olmak istiyor. Tabi ki!
Blitz, en çok büyük köpek!

Ailemin iki kedisi ve köpeği var. Kedilerin adları Twilight ve Bebe. Twilight kahverengi ve Bebe siyah. Köpeğin adı Blitz. En büyükleri köpek! Köpeğimi ve kedilerimi çok seviyorum.


No comments:

Post a Comment